اگر سال های قبل را بـه یـاد داشته باشید دستبندهای دوستی طرفداران زیـادی داشت. گره دستبند البته این نوع دستبندها هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. گره دستبند امروز قصد داریم نحوه ساخت 16 دستبند زیبا را با هم مرور کنیم. بعد همراه دکوریکور باشید.

از دستبندهای شیک و خاص دکوریکور نیز دیدن فرمایید.

-------------------------------------------------------------------------------------- 

دستبند چند دورپیچ:

دستبند چند دورپیچ با رنگ های مختلف و متعدد مـی تواند ظاهر زیبا و ساده ای داشته باشد. شما مـی توانید از این دستبندها به منظور ست با لباس های خود استفاده کنید.

دستبند مـهره ای:

این دستبندهای دوستی ساده و اسان تهیـه مـی شود . شما مـی توانید این نوع دستبند را با بافت ها و طرح های مختلفی ست کنید که تا کنتراست زیبایی داشته باشد.

دستبند قلب شکل:

استفاده از الگوها و طرح های مختلف درون این دستبندها مـی تواند ظاهر آن ها را زیباتر سازد. بـه عنوان مثال شما مـی توانید از طرح قلب شکل به منظور ساخت این دستبندها استفاده کنید.

دستبند بافته شده:

شما مـی توانید یک طرح بافتی ساده انتخاب کنید  و در مـیان بافت خود از مـهره های کوچک رنگی استفاده نمایید. اینکار بـه شما اجازه مـی دهد یک دستبند زیبا و درخشان داشته باشید.

دستبند گرهی:

ابتدا رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. سعی کنید بـه هنگام ساخت این دستبند از رنگ های قرار گرفته درون یک خانواده استفاده کنید و از سایـه های رنگی مختلف بهره ببرید. بـه عنوان مثال اگر رنگ قهوه ای را انتخاب مـی کنید، گره دستبند سعی کنید از دو رنگ قهوه ای روشن و تیره استفاده کنید.

دستبند بافته شده بـه شکل دم ماهی:

بافت دم ماهی به منظور ایجاد دستبند دوستی بسیـار عالی هست . اگر دوست دارید یکی از این دستبندها را داشته باشید بهتر هست از رنگ هایی استفاده کنید که  ظاهر زیبایی داشته باشد.

دستبند زنجیری:

شما مـی توانید این دستبندهای زنجیری را با تمامـی لباس های خود ست کنید .

دستبند ساخته شده با مـهر‌ه‌های کوچک:

زمانی کـه مـی خواهید از فلزات درون دستبندهای خود استفاده کنید، مـی توانید ترکیبی از قطعات فلزی همچون مـهره با بافت های مختلف همچون چرم یـا نخ را داشته باشید. شما مـی توانید این دستبند را با لباس های غیر رسمـی ست کنید.

دستبند چند دور پیچ استایلی:

شما مـی توانید از قطعات مختلف درون دستبندهای خود استفاده کنید.

دستبند فلزی با بافت :

اگر یک دستبند فلزی دارید مـی توانید یک شکل زیبا ایجاد کنید و طرح مورد نظر خود را روی آن ببافید.

دستبند بافته شده با نخ ضخیم:

اگر ظاهر این نوع دستبندها را دوست داشته باشید مـی توانید از نخ های ضخیم استفاده کنید. این استایل ظاهر زیبایی با لباس های غیر رسمـی دارد.

دستبند چرمـی:

دستبند ساخته شده از چرم ظاهر زیبایی دارد. به منظور اینکه دستبند خود را بسازید مـی توانید چرم های کوچک برش خورده را ببافید. با اضافه قطعات فلزی تزیینی مـی توانید دستبند خود را زیباتر کنید.

دستبند سنگی:

برخی از اوقات، کافیست سری بـه طبیعت بزنید و از آن ایده بگیرید.  درون این دستبند،  سنگ های مختلفی را پیدا کنید و آن را بـه زنجیرهای طلا یـا نقره متصل نمایید. شما مـی توانید این زنجیر را بـه عنوان دستبند یـا گردنبند استفاده کنید.

دستبند ساخته شده از ریسمان:

این نوع دستبندها  را مـی توان با استفاده از روش های گره زدن مختلف ایجاد کرد. 

دستبند دوستی ظریف:

شما مـی توانید از فلزات مختلف  و مـهره های کوچک به منظور ساخت این دستبند استفاده کنید. به منظور ایجاد این دستبندهای ظریف، سنگ های کوچک یـا مـهره های مورد نظر را انتخاب کنید و به زنجیر متصل نمایید.

ترجمـه و گردآوری اختصاصی دکوریکور

: گره دستبند




[نحوه ساخت 16 دستبند زیبا - decoricor.com گره دستبند]

نویسنده و منبع: زهرا کامران فر | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 22:30:00 +0000